067 447 4899
СТО

Новини


  • Законопроект про користувачів персонального легкого електротранспорту забороняє їм використовувати тротуари.

    Законопроєкт направлений на вдосконалення правового регулювання відносин у сфері безпеки дорожнього руху для окремих його учасників – користувачів персонального легкого електротранспорту.

    Законопроєктом передбачені відповідні зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України «Про дорожній рух», якими:

    • запровадити нову категорію учасників дорожнього руху - користувачі персонального легкого електротранспорту;
    • визначити коло прав та обов’язків нової категорії учасників дорожнього руху, включити правила пересування цих учасників до переліку питань, що регулюються Правилами дорожнього руху;
    • встановити відповідальність за порушення новою категорією учасників дорожнього руху правил дорожнього руху;
    • врегулювати окремі питання безпеки інших учасників дорожнього руху, а саме пішоходів і велосипедистів, зокрема в частині обов’язку використовувати світлоповертальні жилети.

    Проєктом, зокрема, передбачено, що користувачі електричних транспортних засобів мають право їздити спеціальними велосипедними доріжками, а в разі їх відсутності – краєм проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю.

    Забороняється перевозити пасажирів, окрім випадків, коли їх перевезення прямо передбачено конструктивним рішенням виробника електричного транспортного засобу, користуватися під час руху засобами зв’язку, тримаючи їх у руці; керувати електричними транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.

    Порушення правил дорожнього руху особами, які керують велосипедами, користувачами персонального легкого електротранспорту, гужовим транспортом, і погоничами тварин, -
    тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).


    Джерело: https://auto.24tv.ua/

  • Схоже, МВС прислухалось до обурення українців та вилучило з проекту постанови про реєстрацію автотранспорту вимогу посвідчувати документи та не реєструвати авто після ДТП.

    На сайті МВС з'явились зміни до проекту Постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих ...", який обурив українців забороною ввозу битих авто зі США. Для цього навіть було створено петицію Президенту.

    В новій редакції Постанови жодних заборон щодо реєстрації битих авто нема. Зокрема, в минулій редакції постанови про це говорили зміни в пункт 29: "Документи, які посвідчують, що транспортний засіб підлягає утилізації не являються документом, який підтверджує реєстрацію транспортного засобу".

    Також в цьому пункті пропонувалось офіційно реалізовувати реєстраційні документи на авто, видані за кордоном. В оновленому проекті таких вимог також немає. Адже ніяких змін в пункт 29 Постанови МВС цього разу не вносить.

    Водночас, необхідність сертифікувати автомобіль при першій реєстрації та встановленні газового обладнання в проекті постанови залишись. Хоча при сертифікації ніяких випробувань не проводиться, а видавати ці документи мають лише обмежене число компаній.

    Втім, новий проект постанови ще не прийнятий Кабміном, тож в нього можуть внести правки і перед підписанням.


    Джерело: https://auto.24tv.ua/

  • Експерти пояснили, як ситуація в Білорусі може вплинути на український ринок палива

    Білорусь, де тривають вуличні протести після президентських виборів, є важливим торговим партнером України. При цьому ключова стаття українського імпорту з Білорусі – це нафтопродукти. З 3,75 млрд доларів, які в минулому році "витекли" з України в Білорусь, 2,37 млрд було сплачено за бензин і солярку.

    Тому, як розповів президент Українського аналітичного центру Олександр Охріменко, якщо в Білорусі почнуться серйозні страйки, в Україні на них насамперед відреагують ціни на бензин.

    "На сьогоднішній день Україна в основному купує в Білорусі бензин. І купує його тільки на одному підприємстві – Мозирському нафтопереробному заводі. Якщо почнуться страйки і цей завод зупиниться, у нас будуть проблеми. Поки будуть налагоджуватися поставки з Литви або інших країн, можуть бути перебої , і ціна на бензин у нас зросте. Я сподіваюся, звичайно, що у них буде все добре, але такий ризик існує", – говорить Охріменко.

    А економічний експерт Олексій Кущ звертає увагу, що в період збору врожаю особливо серйозні проблеми можуть виникнути з дизельним паливом.

    "Один з основних пунктів нашої зовнішньої торгівлі з Білоруссю – це, звичайно, нафтопродукти. Фактично вся Україна їздить на білоруському дизелі. Я не думаю, що там станеться щось таке, що серйозно вплине на поставки. Але якщо буде масова дестабілізація роботи економіки, зупиняться білоруські нафтопереробні заводи, у нас може виникнути дефіцит дизеля на ринку. Особливо це неприємно зараз, коли йде активний збір врожаю. Зрозуміло, що знайти дизпаливо у інших постачальників – не проблема в сучасному світі. Але доведеться, можливо, купувати дорожче. Тому що білоруський дизель – один з найдешевших, і тут дуже вигідна логістика", – говорить Кущ.

    12 серпня деякі великі заводи Білорусі вже оголосили страйк.


    Джерело:https://auto.24tv.ua/


  • Зовсім скоро в Україну приїде нова Skoda Octavia A8. На сайтах офіційних дилерів вже з’явилась інформація що до цін та комплектацій. Продажі стартують з 20 липня 2020 р. Вибір двигунів для Skoda Octavia A8 на перших порах небагатий – два турбомотори об'ємом 1,4 і 1,5 л однакової потужності - 150 к. с. Двигун меншого обсягу доступний з 8-ступінчастою АКПП. Але у 1,5-літрового мотора відключаються циліндри і є помірна гібридна установка. Купити Шкода Октавія 2020 в Україні можна за ціною від 566 503 гривень за варіант Active. У базі - 4 подушки безпеки, ESP, електросклопідйомники, діодна оптика, кондиціонер, 8-дюймовий тачскрін, акустика і шкіряне кермо. У варіанті Ambition (від 608 198 гривень) є двозонний клімат-контроль, 16-дюймові литі диски і підігрів сидінь. Топова версія Style (від 697 149 гривень) додає доступ без ключа, датчики світла і дощу, навігацію з 10-дюймовим тачскріном, Wi-Fi, камеру заднього виду, круїз-контроль, 17-дюймові диски і систему контроль розмітки.

    Джерело: skoda-auto.ua


  • Верховна Рада вже прийняла в першому читанні закон, який дозволяє поліції зупиняти автомобілі з метою перевірки на алкогольне сп'яніння. Раніше статтею 35 Закону “Про національну поліцію” було передбачено конкретні підстави для зупинки працівниками поліції транспортних засобів. Основною підставою зупинки було порушення Правил дорожнього руху. Однак учора 13.07.2020 р. Верховною радою ухвалено законопроект №2695 в першому читанні, який змінює цю норму.

     Зараз статтю доповнили пунктом наступного змісту: “Поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі: якщо така зупинка здійснюється під час проведення профілактичних заходів з метою проведення огляду водіїв з використанням спеціальних технічних засобів для перевірки на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Профілактичні заходи здійснюються на підставі організаційно-розпорядчого акта керівника поліції, який оприлюднюється на офіційному вебсайті Національної поліції”. Зрозуміло, що видання та опублікування організаційно-розпорядчого акту типу “Місячник боротьби з керуванням у стані сп’яніння” не є проблемою. За цих умов, працівникам поліції надається законне право зупинки будь-якого транспортного засобу з метою проведення огляду на стан сп’яніння. Якщо водій відмовляється від проведення огляду на стан сп’яніння, передбачено штраф 10 200 грн. з позбавленням права керування на строк один рік. Під час зупки автомобіля працівник поліції також має право перевіряти документи та оформляти інші виявлені під час зупинки порушень. Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Втім, він поки що прийнятий у першому читані, тож нардепи мають право внести в нього правки і змінити цю норму.

    Заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко дуже сподівається, що закон буде прийнято і в другому читанні. “Дякую всім, хто підтримав цей важливий для безпеки на дорогах України законопроект і його авторам - Олександр Бакумов, Вячеслав Медяник, Владлен Неклюдов. Будемо разом готувати його для другого читання у вересні і сподіваюсь, що ми разом зберемо за нього конституційну більшість голосів”, - написав Геращенко на своїй сторінці у соцмережі.

    Джерело:https://auto.24tv.ua



  • Поліція та суди розійшлися в поглядах щодо того, який колір повинні мати покажчики поворотів. Більшість водіїв раніше не звертали уваги на таку дрібницю, як колір покажчиків поворотів їхнього авто. Так було багато років, але раптом все змінилося. Поліція почала штрафувати за кольори габаритів, які відрізняються від жовтого.

    За словами правоохоронців, пунктом 6.1.5 Національного стандарту України “Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання” ДСТУ 3649:2010 передбачено вимоги до кольору покажчиків поворотів, а саме і передні і задні повинні бути жовтими. Ця вимога була введена в дію з 2017 року. Відповідно до п.п.9.1.а ПДР покажчики поворотів є попереджувальними сигналами. При цьому, згідно з частиною 2 ст. 122 КУПАП за використання попереджувальних сигналів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів передбачено штраф 425 грн. Отже, використання червоних покажчиків поворотів чи їх встановлення на авто поліцейські вважають підставою для зупинки автомобіля та накладення штрафу. Але чи дійсно це так? Чи відповідають дії поліцейських вимогам закону? По-перше, треба враховувати що автомобілі, які пройшли державну реєстрацію, одночасно пройшли перевірку на дотримання всіх правил та стандартів. Тим більше, що імпортовані транспортні засоби перед первісною державною реєстраціє повинні отримати сертифікат відповідності. Суддя Монастирищенського районного суду Черкаської області закрив провадження у справі № 702/993/19, оскільки встановив, що транспортний засіб, обладнаний червоними покажчиками повороту, пройшов процедуру державної реєстрації транспортного засобу, яка свідчить про відповідність даного транспортного засобу діючим нормам та стандартам. Така ж історія трапилася у справі № 544/1223/19, позивач надав суду сертифікати про те, що транспортний засіб може бути зареєстрований і/або допущений до участі у дорожньому русі без подальших процедур затвердження, встановлені пристрої освітлення та світової сигналізації відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів. Суддя Корольовського районного суду м. Житомира стикнувся з цим при розгляді справи № 296/2752/20, коли з’ясувалося, що зовнішні світлові прилади на верхній частині кабіни (фари/прожектори), передбачені заводом-виробником, є дозволеною заводською опцією, мають заводські кріплення, наявність встановлених прожекторів передбачена в заводській книжці транспортного засобу.

    Курйозна ситуація трапилася у місті Кривий Ріг. У позивача на автомобілі AUDI S4 з державним номерним знаком покажчик повороту ззаду автомобіля був червоний. Автомобіль не був жодним чином переобладнаний, сертифікований в Україні (при реєстрації автомобіля було подано відповідний сертифікат, оригінал якого зберігається в ТСЦ) та придатний до експлуатації. З моменту придбання автомобіля зміни до його конструкції не вносились. Поліція ж впевнена була у порушенні, оскільки відповідно до ДСТУ 3649-2010 п. 6.1.5 передні та задні покажчики повороту повинні бути жовтого кольору. При цьому жодна із сторін не заперечувала факту встановлення заводом-виробником на автомобіль поворотів червоного кольору. Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області у справі № 214/7148/19 навіть відмовився витребовувати докази, оскільки обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню (позивач подав клопотання про витребування доказів, а саме просив витребувати у ТОВ “Порше Україна” документи або довідку, яка повідомить інформацію, чи встановлювались заводом-виробником покажчики поворотів червоного кольору ззаду на цей автотранспортний засіб). По-друге, суди вимагають від посадових осіб, які склали постанову про порушення ПДР, пояснити конструкції якого саме транспортного засобу, згідно з класифікацією, не відповідають габарити, які іншого кольору, а не жовтого, і яким саме документом передбачена конструкція автомобіля. По-третє, у справі № 536/1461/19 адвокат обґрунтував, що встановлювати бічні габаритні вогні жовтого кольору потрібно не на будь-які транспортні засоби, а лише на ті, які мають довжину понад 6 метрів та роком випуску від 2003 року та новіші (тут не йдеться про легковий транспорт). У протоколі про адміністративне правопорушення, який фігурував у цій справі, не зазначено, яку довжину мав транспортний засіб, яким керував «порушник». Окремо слід зупинитися на позиції Сьомого апеляційного адміністративного суду по справі № 686/17585/19, який особливу увагу звертає на те, що відповідальність за ч. 2 ст. 122 КУпАП в контексті спірних правовідносин передбачена за порушення правил користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів. Тобто із наведеного слідує, що законодавець розділяє поняття "зовнішній освітлювальний прилад" та "попереджувальний сигнал". Не зазначається про світлові покажчики повороту й у розділі 19 "Користування зовнішніми освітлювальними приладами" Правил дорожнього руху, затверджених постановою КМУ № 1306 від 10 жовтня 2001 р., що відносять світлові покажчики повороту до попереджувальних сигналів (Розділ 9 Правил).

    Крім того, словосполучення диспозиції ч. 2 ст. 122 КУпАП "використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням відповідних стандартів" стосується саме зовнішніх освітлювальних приладів та не стосується попереджувальних сигналів. Відповідальність за зазначеною нормою може наступати лише у разі порушень правил користування попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку. Наостанок треба пам’ятати, що Україна підписала Женевську конвенцію, ратифікувавши її дію на всій території України, додатком до якої є, зокрема, Правила ЄЕК ООН №48-02, які допускають використання задніх покажчиків повороту червоного кольору. Судова практика свідчить про те, що поліція не складає відповідні акти перевірки технічного стану автомобілів та приєднує їх до постанови про притягнення до відповідальності; не витрачає час, аби довести, що автомобіль переобладнувався з моменту початку його експлуатації. Більш того, в жодній справі правоохоронці навіть не намагалися пояснити, чому вони вирішили, що зазначений ними колір є саме червоним, а не жовтим та не призначили і не провели жодної експертизи з визначення кольору. Це при тому, що візуально не завжди можливо точно визначити колір. Тому практика штрафів за подібні «порушення» виглядає вкрай сумнівною.

    Джерело:https://auto.24tv.ua

  • Запровадження нових бланків для автоцивілки буде поступовим. Страховим компаніям дозволили використовувати бланки старого зразка до 1 жовтня 2020 року.
    https://auto.24tv.ua/tag/avtopodiia_tag71/


    Запровадження нових бланків для автоцивілки буде поступовим. Страховим компаніям дозволили використовувати бланки старого зразка до 1 жовтня 2020 року.

    Чинні бланки полісів ОСЦПВ можуть використовуватись для укладення договорів ОСЦПВ до 01 жовтня 2020 року.

    Відповідно до подання МТСБУ затверджено розпорядження Нацкомфінпослуг від 23.06.2020 №1478 “Про внесення змін до розпорядження Нацкомфінпослуг від 08 серпня 2019 року №1514”. Бланки зразка, затвердженого розпорядженням Нацкомфінпослуг від 14.12.2017 №4498, виготовлені до набрання чинності розпорядженням від 08.08.2019 №1514 “Про внесення змін до розпорядження Нацкомфінпослуг від 14.12.2017 №4498”, можуть використовуватись до 01.10.2020 року.

    Джерело:https://auto.24tv.ua



  • Toyota опустився на друге місце в рейтингу найдорожчих автокомпанії, поступившись Tesla. Американська компанія Tesla стала найдорожчим автовиробником на ринку в світі. Про це повідомляє Financial Times. До цього лідируючу позицію займав японський автоконцерн Toyota

    Так, капіталізація Tesla досягла позначки в $ 207,2 млрд. При цьому капіталізація Toyota знаходиться на рівні $ 201,9 млрд. На третьому місці в рейтингу знаходиться Volkswagen з капіталізацією близько $ 80 млрд.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Зараз максимальний штраф за перевищення швидкості - 510 гривень. Керівництву МВС цього здається замало, тому штрафи хочуть підвищити до 3 400 гривень. У Міністерстві внутрішніх справ (МВС) планують у вересні запропонувати Раді прийняти законопроект, який збільшить штрафи за перевищення швидкості. Розмір штрафів хочуть значно збільшити.

    Про це заявив на брифінгу заступник глави МВС Антон Геращенко. Мова йде про тих, хто систематично перевищує швидкість більш, ніж на 50 км/год. МВС буде пропонувати підвищити штраф з 510 до 3 400 гривень. "Ми вважаємо, що 510 гривень - занадто невисока плата за те, що окремі громадяни дозволяють собі ризикувати, проїжджаючи вулицями міст зі швидкістю 130-180 км/год", - заявив він.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Національна рада реформ при президенті України підтримала революційну реформу митниці, запропоновану Офісом простих рішень і результатів. Про це заявив голова виконкому Нацради реформ Міхеїл Саакашвілі на брифінгу. "Всі вантажі будуть проходити максимум за 15 хвилин у відкритому митному просторі. Замість 26 документів будуть всього 2 (інвойс і транспортний документ - ред). Машини будуть розмитнюватися не по маніпуляції вартістю, а за формулою: кубатура, рік випуску і так далі", - сказав Саакашвілі.

      "Буде усунутий інститут "рєшал", митних брокерів, і людина буде самостійно заповнювати митну декларацію", - додав він. Планується залишити на кордоні тільки митників і прикордонників, а до "зеленого" і "червоного" коридорів додати "жовтий" і "синій" (пост-аудит). Серед інших пропозицій - криміналізація контрабанди (від 3 до 5 років за звичайні товари і до 7 років - за підакцизні), підвищення зарплат митників, мінімум людського фактора і автоматизація, уніфікація ставок мит.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Зростання роздрібних цін скрапленого газу на АЗС, що почався ще на початку травня, припинився, а 25-26 червня окремі оператори зовсім знизили ціни на 10-20 коп./л. Про це свідчать дані щоденного цінового моніторингу роздрібного ринку нафтопродуктів "Консалтингової групи А-95”.

     За минулий тиждень середня ціна автогазу на АЗС практично не змінилася і залишається на рівні 11,40 грн/л. Причиною стала зміна ситуації на оптовому ринку: ще в середині попереднього тижня (18 червня) оптові ціни ЗВГ на ГНС перейшли до зниження. З 17 по 26 червня середня оптова ціна автогазу зменшилася на 1000 грн / т, до 17 400 грн / т 26 червня одна з найбільших роздрібних мереж WOG знизила ціни на 10-20 коп./л в залежності від регіону. Відзначимо, що протягом останніх тижнів ціна газу на АЗС WOG була якраз на 10-20 коп. / л вище, ніж на станціях ОККО, які традиційно торгують приблизно на одному ціновому рівні. Крім АЗС WOG зниження цін газу зафіксовано також в мережі Mango, яка напередодні в столичному регіоні знизила їх на 20 коп. / л. Нагадаємо, протягом семи тижнів (з початку травня по 19 червня) роздрібні ціни автогазу безперервно росли. За цей період середня ціна підвищилася на 38% (на 3,20 грн / л) - з 8,20 до 11,40 грн / л.

      Співвідношення ціни автогазу до вартості бензину А-95 за цей період підвищився з 37,6% до 51,9%. Зміна роздрібних цін автогазу на АЗС з 19 на 26 червня, грн

    Джерело:https://auto.24tv.ua




  • Китайський концерн BYD, який намагається конкурувати із Tesla за світове лідерство у виробництві електромобілів, планує офіційно вийти на європейський ринок. Для початку компанія обрала Норвегію, де на долю електрокарів припадає 42% продажів нових авто, а кількість електромобілів на душу населення визнана найвищою у світі.

    І розпочати цю експансію компанія вирішила з електричного кросовера BYD Tang другої генерації у виконанні EV600. Він матиме 2 електричних двигунів по 245 сил кожен загальною потужністю 490 сил. Такий кросовер набиратиме сотню за 8,5 секунд і матиме запас ходу в 520 кілометрів, який забезпечуватиме батарея на 82 кіловат-години.Назва великого СУВа нагадує нам про імператорську династію Тан, а дизайн моделі розробляв колишній дизайнер Audi Вольфган.














    В Китаї машина коштує приблизно 285 тисяч юанів, що дорівнює орієнтовно 37 тисячам євро.


    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Про процедуру виявлення на прикладі одного автомобіля розповів заступник начальника патрульної поліції.

    Заступник начальника патрульної поліції Олексій Білошицький розповів, як за допомогою камери автофіксації виявили автомобіль з підробними документами. За його словами, система автоматичної фіксації зафіксувала перевищення швидкості й надіслала відповідний лист власнику авто. Втім, насправді це виявляється не той автомобіль.

    Олексій описав один випадок, який стався з Максимом. Він отримав штраф за чуже порушення, адже під час автофіксації мирно спав удома. Максим повідомив про помилку в поліцію, яка взяла в роботу інформацію. На даний автомобіль було роздано орієнтування, і патрульні екіпажі почали його шукати. Трохи пізніше знайшли це авто у Білій Церкві.

    "Під час перевірки документів виявлені ознаки підробки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а саме: реєстраційний документ виготовлений в кустарних умовах та не відповідає жодному зразку на території України. Автомобіль та водія затримали", - повідомив Олексій Білошицький. Таким чином, система автоматичної фіксації стала додатковий інструментарієм для виявлення такого виду правопорушень.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Міністерство внутрішніх справ (МВС) підготувало законопроект, щоб сума штрафу за перевищення швидкості була значно більше. Наприклад, 3400 гривень для тих, хто перевищив більше, ніж на 50 км/год.

    Про це заявив в інтерв'ю РБК-Україна заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко. За його словами, зараз якщо людина перевищила до 50 км/год, то протягом 10 днів вона повинна заплатити 127,5 гривень, якщо більше 50 км/год - 510 гривень.

    Геращенко виступив за те, щоб в Україні було, як у Фінляндії чи Швейцарії, де сума штрафу обчислюється відсотком від доходу. "Ми повинні піднімати верхній поріг штрафу", - вважає він. Він розповів, що з 1 липня в країні запускають й інші функції системи: почнуть контролювати проїзд перехресть на червоне світло і їзду по смузі для громадського транспорту.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • В Україні штраф за непристебнутий ремінь безпеки суто символічний – менше двох доларів (51 гривня). Це одна з причин, чому багато водіїв їздять непристебнутими.

    Ремінь безпеки є важливою системою захисту життя водія і пасажирів автомобіля. У багатьох випадках він здатен значно зменшити шкоду для життя та здоров’я заподіяні в ДТП. Проте величезна кількість водіїв воліють не пристібати ремінь безпеки.

    Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний: на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки. Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень, а в населених пунктах, крім того, водіям і пасажирам з інвалідністю, фізіологічні особливості яких заважають користуватися ременями безпеки, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів і таксі.

    У 2019 році подавався на розгляд ВРУ законопроект №10131 про підвищення штрафів за ігнорування пасків безпеки до 510 гривень. Проте до другого читання він так і не дійшов. Зараз штраф за порушення правил користування ременем безпеки залишається в розмірі 51 грн.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Курйозні обмеження, пов’язані з карантином, продовжують дивувати українців. Наприклад, з 22 червня українські СТО повинні відкриватися з 10:00 або з більш пізнього часу.

    Про це йдеться в постанові Кабміну № 500, в якій внесено зміни до карантинних обмежень. Постанова Кабміну № 500 продовжила карантин, введений в березні, до 31 липня 2020 року. У ній встановлені деякі обмеження і правила щодо графіка роботи підприємств.

    Автосервіси повинні починати свою роботу не раніше 10 ранку. Одночасно з цим там повинні дотримуватися всі гігієнічні заходи для протидії поширенню коронавіруса. Записуватися потрібно заздалегідь. Такий графік роботи підприємств, які ремонтують автомобілі та мотоцикли, буде діяти до 31 липня. Не виключено, що і після 31 липня продовжать карантин та введуть нові обмеження. Нагадаємо, що в середині березня українські СТО були закриті на карантин. В кінці березня Кабмін дозволив їм працювати, як і деяким іншим підприємствам та магазинам.

    Джерело:https://auto.24tv.ua/


  • Виробник APPLUS надає «Розширену гарантію» на автозапчастини підвіски та рульового управління на легкові та комерційні автомобілі терміном на 12 місяців без обмеження пробігу!!!

    У разі виходу з ладу запчастини ТМ APPLUS в процесі експлуатації «Розширена гарантія» дозволяє замінити запчастину на нову протягом гарантійного терміну!

    Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль або дату продажу споживачу.

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини ТМ APPLUS:

    - з механічними пошкодженнями (пошкоджені під час монтажу / демонтажу; в наслідок аварії)

    - пошкоджені або такі що втратили частину чи повністю свої робочі характеристики в наслідок використання їх в поєднані з супутніми вузлами, компонентами не передбаченими автовиробником для даного автомобіля;

    - модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, нанесення додаткових покриттів / фарбування то що);

    - с ознаками втручання в наслідок спроб самостійної діагностики, відновлення або ремонту гарантійного вузла.

    Витрати по установці запчастини на автомобіль, витрати на непрямі наслідки дефекту (неможливість експлуатації автомобіля протягом періоду проведення гарантійної заміни, втрачений прибуток і ін.) та супутні витрати, що виникли внаслідок виходу з ладу запчастини підвіски ТМ APPLUS, не компенсуються.


  • Китайським ЗМІ вдалося отримати фотографії з сертифікаційної заявки, поданої Volkswagen до міністерства промисловості та інформатизації КНР.

    Раніше Volkswagen ID 4 вже попадався в об'єктиви шпигунських камер, під час їздових випробувань. Тепер же електрокар можна роздивитись без маскувальної плівки.

    Судячи зі знімків, у Китаї ID 4 матиме мінімум два виконання з різним оформленням передньої і задньої частини кузова. Один з них – ID 4 X, будуть випускати на спільному підприємстві FAW-Volkswagen, а інший – ID 4 Crozz, збиратимуть на заводі SAIC-Volkswagen.

    Обидві версії ID 4 створені на модульній платформі MEB та мають ідентичну колісну базу у 2765 мм та ширину у 1852 мм, але довжина, висота і кліренс будуть трохи відрізнятися.

    Відомо також, що обидві версії ID 4 для китайського ринку отримають 204-сильну силову установку, розміщену на задній осі, однак ємність батареї поки не розголошується. Для Європи виробник готує модифіковану версію ID 4 з парою електромоторів і повним приводом.

    Старт продажів ID 4 у КНР повинен відбутись до кінця цього року, а наступного електричний кросовер повинен дістатись і європейських дилерів.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Зупинення поліцейськими на дорозі всіх автомобілів підряд з причин "Перевірка документів" чи "Операція зброя-вибухівка", тобто з підстав, не передбачених законом, іноді трапляється.

    Такі дії поліцейських грубо порушують права водіїв. При цьому, відсутність належного реагування водіями на такі випадки породжують повторні численні безпідставні зупинки.

    Інтернет багатий відеороликами про з’ясування між водіями та поліцейськими причин зупинки. Такі відео, як правило, супроводжуються агресією з обох сторін та ненормативною лексикою, однак не призводять до припинення неправомірних дій.

    Проте на такі порушення з боку поліцейських водії мають реагувати в правовому руслі. Тому що поліцейський повинен діяти виключно в рамках закону. Якщо Ви були зупинені інспектором поліції незаконно, Ви маєте повне право звернутись зі скаргою на неправомірні дії працівника поліції до його керівництва або до підрозділу поліції вищого рівня. Якщо ж в діях поліцейського, на вашу думку, є ознаки кримінального правопорушення, то Ви маєте право звернутись у правоохоронні органи для перевірки наявності в діях інспектора ознак злочину.

    При наявності такої скарги відносно дій поліцейського буде проводитись перевірка із витребовуванням у нього пояснення щодо незаконної зупинки. За результатом розгляду скарги, такого поліцейського можуть притягнути до дисциплінарної відповідальності, або за наявності підстав – до кримінальної. Дисциплінарна відповідальність включає також звільнення зі служби в поліції.

    Навіть якщо інспектору вдасться виправдати свої дії, то на наступний раз він задумається над тим чи зупиняти автомобіль без законних підстав.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Вітчизняна компанія Delfast представила оновлену версію своєї кращої моделі і її характеристики справді вражаючі.

    Самий лише факт, що про Delfast Top 3.0 написали кращі профільні ЗМІ світу, свідчить про те, що український електробайк має неабиякі якості. Electrek, RideAppart, WebBikeWorld, eBike-Generation, Autoevolution… американські, італійські, німецькі, індійські, китайські… портали нахвалюють український байк і пророкують йому успіх на ринку.

    Перш за все, двигун Delfast Top 3.0 у кілька разів потужніший, ніж у середньостатистичного електровелосипеда, а його батарея забезпечує просто космічну цифру пробігу на одному заряді. При цьому максимальна швидкість двоколісника також вища, за середньостатистичну і становить 80 км/год.

    Запас ходу електровелосипеда Delfast Top 3.0 перевірявся у лабораторних умовах та в реальному житті. У першому випадку показник становить більш ніж вражаючі 321 км, тоді як з різноманітними чинниками, що впливають на пробіг (спека, холод, рух у міському трафіку тощо), запас ходу на одному заряді становить 175 км. Більшість аналогів пишається запасом ходу у 100 кілометрів. Запас ходу електровелосипеда Delfast Top 3.0 перевірявся у лабораторних умовах та в реальному житті. У першому випадку показник становить більш ніж вражаючі 321 км, тоді як з різноманітними чинниками, що впливають на пробіг (спека, холод, рух у міському трафіку тощо), запас ходу на одному заряді становить 175 км. Більшість аналогів пишається запасом ходу у 100 кілометрів.

    Електробайк оснащений електромотором QS V2 потужністю у 3 кВт (пікова – 5 кВт) та крутним моментом у 182 Нм. Мотор має захист від вологи і пилу стандарту IPX5. Двоколісник оснащується потужною підвіскою, гідравлічними гальмами, кольоровим дисплеєм приладів із підтримкою мобільного додатку. Байк важить 69,9 кіло і може перевозити ще 135, не рахуючи водія.

    Вартість електробайка Delfast Top 3.0 на ринку США складає $6649, у Європі – €6249, у решті країн світу – $6799. При цьому, для перших покупців буде доступна знижка у 1000 євро/доларів. Початок поставок запланований на серпень цього року.

    Джерело:https://auto.24tv.ua/


  • Патрульна поліція оприлюднила чергові антиректорди перевищення швидкості, які зафіксували камери автофіксації порушень ПДР.

    За 15 червня камери автофіксації зафіксували 41 автомобіль, що рухались зі швидкістю понад 170 км/год.

    Найбільшою швидкість була в двох автомобілів Range Rover з майже однаковими номерами, які йшли впритул один за одним на трасі М03 Київ – Харків – Довжанський. Два чорних "Рейнджі" з різницею у 2 секунди та номерами, що починаються на AX110***, рухалися з швидукістю 204 км/год та 206 км/год відповідно. Дозволена швидкість на цій ділянці шляху — 110 км/год.

    Найбільшу кількість разів порушував автомобіль Mercedes-Benz C220 з номерним знаком СВ985***. Його 8 разів "спіймали" спідками.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Зараз за нові або вживані електромобілі, які ввозяться в Україну, не треба платити майже ніяких податків. Вони звільнені від ПДВ та мита, а акциз обходиться у символічну суму.

    Верховна Рада України прийняла законопроект “Про митний тариф”, яким передбачено зміну класифікації транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами.

    З першого липня 2020 року класифікація таких авто буде відбуватися не за окремим кодом (8703 90 10 10), а за кодами для нових (8703 80 10 10) та старих (8703 80 90 10) автомобілів, що зробить неможливим подальше використання пільги по звільненню від сплати ПДВ.

    Перед цим власників електроавтівок звільнили від ПДВ та мита до 31 грудня 2022 року. Акцизний податок розраховувався відповідно до ємності акумулятора і складав 1 євро за кіловат. Навіть для електромобілів з ємними батареями це була символічна сума (30-150 євро).

    Крім того, власники електромобілів не платять за користування дорогами. Адже “дорожній збір” включено у вартість пального, яке електромобілям не потрібно. На думку деяких експертів, затвердження нових правил завдасть непоправної шкоди електромобільної галузі й, найголовніше, підірве довіру до влади.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Керування автомобілем без водійського посвідчення тягне за собою адміністративну відповідальність. Проте сума штрафу не така вже й велика.

    Якщо уважно вчитатись в букву закону, то особа, яка керує автомобілем без посвідчення водія, формально не може називатись водієм.

    Адже Правила дорожнього руху дають чітке визначення, кого слід вважати водієм. Водій - особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі.

    Проте відповідальність за керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким ТЗ, регламентується статтею 126 КУпАП. І ця відповідальність залежить від того, чи у людини зовсім ніколи не було “прав”, чи їх вилучили, чи може просто забула вдома. Щодо останнього, то можливість пред’являти електронне посвідчення водія значно полегшило життя “забудькам” – тепер “права” можна показувати зі смартфону, який практично ніколи не забувають.

    -Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред'явила для перевірки посвідчення водія відповідної категорії – 425 грн.

    -Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування таким транспортним засобом – 510 грн. -Керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами, – 510 грн. -Керування транспортним засобом особою, стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, – тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.

    Такі норми відповідальності призводять до того, що люди, яких, припустимо, позбавили “прав” за водіння напідпитку, продовжують їздити без “прав”. Так, це порушення, але штраф у 510 грн та продовження строку позбавлення максимум на пів року – не така вже і велика проблема для порушника.

    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • Renault представив нову комплектацію кросовера Duster, яка оснащена двигуном, здатним працювати на бензині та скрапленому газі.

    Лінійка кросовера Duster модельного 2020 року розширилась за допомогою двопаливного варіанту в комплектації Limited Anniversary. Така нова екологічна версія використовує турбонаддувний двигун TCe 100 ECO-G із трьома циліндрами, що має літровий об’єм та потужність 100 к.с., а також здатний працювати як на бензині та скрапленому газі (зрідженому нафтовому газі – LPG).

    Єдиним недоліком є відсутність запасного колеса, оскільки на його місці розташований допоміжний бак для газу. У разі проколу пропонується використовувати герметизуючий гелевий набір.

    Крім того, у стандартне обладнання входить автоматичний клімат-контроль, 17-дюймові диски, Bluetooth, навігатор, 7,0-дюймовий сенсорний екран, хромовані рейки даху, блискучі чорні накладки на дзеркала.

    Завдяки двом бакам, 50 літрів бензину та 33,6 зрідженого газу, Duster може проїхати понад тисячу кілометрів без зупинки на АЗС. Duster під брендом Dacia в цій комплектації продаватиметься за 16 700 євро й знову може залишити за собою титул бестселера, який має останніми роками й в Україні (під брендом Renault).


    Джерело:https://auto.24tv.ua


  • 

    Експлуатація автомобіля при нанесенні на скло покриття, яке обмежує оглядовість з місця водія і погіршує прозорість скла забороняється (п.31.4.7 ПДР).


    За керування автомобілем із порушенням цих вимог на перший раз передбачено штраф у розмірі 340 грн. (ч.1 ст.121 КУпАП).

    Якщо порушення вчинено повторно протягом року, то можуть позбавити права керування від 3-х до 6-ти місяців або адміністративний арешт на строк від п’яти до десяти діб (ч.4 ст.121 КУпАП). Однак правилами, передбачено певні винятки. А саме допускається тонування із світлопропусканням для вітрового скла не нижче 75% та для інших не нижче 70% (п.п. 2.2.4 ГОСТ 5727-88). Дзеркальне тонування заборонено у будь-якому випадку

    Проте, при накладенні штрафу визначити відсоток світлопропускання працівник поліції повинен не візуально, а лише із застосуванням спеціального приладу (тауметр).

    Якщо інспектор не провів відповідних вимірювань світлопропускання спеціальними приладами, то такий штраф за керування автомобілем із тонованим склом є незаконним.

    Тому, якщо інспектор намагається винести постанову за тоноване скло, вимагайте провести вимірювання світлопропускання згідно з дозволеними нормативами. Водночас, при здійсненні тонування скла, варта отримати на СТО відповідний сертифікат про рівень світлопропускання. Це допоможе уникнути непорозумінь з працівниками поліції.

    Джерело: https://auto.24tv.ua

  • Життя у теплих краях пішло старому Запорожцю на користь і виглядає машина яскраво та привабливо
    https://auto.24tv.ua/tag/avtofanaty_tag72/
    Життя у теплих краях пішло старому Запорожцю на користь і виглядає машина яскраво та привабливо.

    У США на продаж виставлений ЗАЗ-968А 1978 року випуску. За українську класику Продавець із Флориди розраховує виручити пристойні 10 тисяч доларів. За суму, в яку оцінений Запорожець, у США можна купити класичний Ford Mustang або свіжіший Mustang 2010-х. Втім, для Америки український автомобіль є справжнім раритетом, тож він цілком може коштувати таких грошей. Тим більше, що автомобіль повністю відреставрований, у нього нові покришки і відновлені всі хромовані деталі. На одометрі Запорожця досить невеликий пробіг у 85 тисяч кілометрів. Запорожець оснащений стандартним 40-сильним двигуном V4 і 4-ступінчатою механічною трансмісією.


    Джерело:https://auto.24tv.ua/

  • Міні-колекція включає три автомобіля, усі від Ford.

    Аукціон Auburn відбудеться 5 вересня, на ньому одним лотом буде виставлено три унікальних автомобіля з кузовами з нержавіючої сталі.

    Колекція включає Ford Deluxe Sedan 1936 року, Ford Thunderbird 1960 року та кабріолет Lincoln Continental 1967 року. Історія цієї трійці розпочалась ще у 1935 році, коли компанія Allegheny Ludlum Steel об’єдналась із Ford, щоб рекламувати нержавіючу сталь, яка на той час була відносно новим матеріалом. Партнери вирішили зробити шість седанів Ford Deluxe з нержавіючими кузовами, у 1936 році американський автовиробник передав усі шість машин сталеварній фірмі.

    Кожен із шести сталевих Ford Deluxe встиг намотати понад 320 тисяч кілометрів, перед тим, як його відправили “на пенсію” у 1946 році. До наших днів збереглось лише чотири з цих машин, а екземпляр, виставлений на продаж, зберігався в Allegheny Ludlum.

    У 1960-х роках партнери вирішили поновити співпрацю. Це партнерство породило блискучих Thunderbird та три Lincoln Continental (марка належить Ford). Обидва Thunderbird збереглись у власності Allegheny Ludlum, мають на одометрах близько 100 тисяч миль (160 тис км) і досі на впевненому ходу, а Continental – взагалі, як новий.

    Аукціоністи не вказують орієнтовну вартість сталевого лоту, однак надзвичайна рідкість цих машин гарантовано забезпечить їм чимало уваги. Аукціон матиме відкритий доступ для покупців з усього світу.


    Джерело: auto.24tv.ua

  • Аналітики банку, що кредитує великий бізнес, прогнозують дуже суттєве падіння виробництва авто. Але після закінчення карантину на автомобілі має бути великий попит і до цього потрібно бути готовим.

    Виробництво автомобілів в Європі в II кварталі 2020 року може впасти на 70%, прогнозують аналітики RBC Capital Markets. За їхніми оцінками, сукупний обсяг виробництва автомобілів в світі в 2020 року знизиться на 16%. При цьому виробництво зможе повернутися на рівень минулого року - 89 млн машин - не раніше 2021 року.

    Ознаки відновлення галузі, проявилися в Китаї вже в I кварталі. "Більше 90% дилерів відновили роботу в березні в країні, в якій в грудні вперше був виявлений коронавірус. Крім того, роздрібні продажі в другий тиждень квітня виросли на 14% після спаду на 35% в перший тиждень місяця і падіння цін в перші три місяці 2019 року ", - відзначають аналітики.

    При цьому виробники преміальних марок в Китаї в I кварталі продовжили випереджати масовий сегмент з тим же відривом, що і в попередніх кварталах. Як наголошується в звіті, це хороший знак для таких виробників, як BMW, Daimler і Volkswagen.

    На думку аналітиків, виробники люксових автомобілів менше конкурентів з мас-сегмента ризикують в зв'язку з втратою робочих місць працівників: роботи позбавлялися в основному "сині комірці", в той час як положення "білих" залишалося більш стабільним з точки зору можливості переходу на віддалений режим роботи. "Крім того, багато споживачів економлять гроші в карантині і можуть дуже швидко розщедритися на покупку автомобіля після скасування самоізоляції, особливо в якості альтернативи суспільного транспорту", - відзначає RBC Capital.


    Джерело: auto.24tv.ua



  • Довговічність акумулятора і безперебійна робота прямо залежать від його якості, технології виробництва, правильної експлуатації. Останнє слід розуміти, як грамотний догляд за акумуляторною батареєю.

    Часто ця послуга входить в обсяг робіт, передбачених технічним обслуговуванням авто. Хоча іноді варто дати спеціалісту оглянути акумулятор поза плановим ТО. У будь-якому разі обслуговування автомобільного акумулятора припускає такі пункти:

    - зовнішній огляд батареї;

    - очищення АКБ;

    - перевірка рівня, щільності електроліту;

    - перевірка надійності з'єднань;

    - підзаряджання за необхідності;

    - перевірка електрообладнання автомобіля.

    При зовнішньому огляді шукають тріщини на корпусі. Якщо такі виявляються, батарею терміново треба ремонтувати. Обов'язково з акумулятора видаляється бруд і пил, оглядаються і очищаються отвори вентиляції в кришках і пробках.

    Ще один важливий пункт — перевірити, наскільки щільно з'єднані виходи батареї з наконечниками стартерних дротів. Важливо, щоб площа контакту була неокисненою і максимальною. Якщо ж виявлено наліт, його зачищають, наконечники протирають, змащують вазеліном і затягують болти.

    Якщо автомобіль проходить комплексний технічний огляд, перевіряють не тільки щільність і рівень електроліту, але й ступінь зарядженості батареї. За необхідності її заряджають до необхідного рівня.

    Відновить потенціал батареї автомобіля можна двома способами: не виймаючи АКБ із нього або виймаючи. У першому випадку при увімкненому двигуні і працюючому генераторі заряджання проходить автоматично. У другому батарея виймається і підключається до зарядного пристрою. Чим менший подається струм, тим довше заряджається батарея.

    Процес завершується після «закипання» електроліту і у середньому займає 8-10 годин. Однак остаточний час залежить від первинного заряду. Якщо він був на нулі, то при напрузі в 4-6 А буде потрібно не менше 12 годин.

    Після будь-якої процедури акумулятор промивається і висушується. Якщо на ньому залишиться бруд або кислота, він швидко розрядиться або взагалі вийде з ладу. Якщо напруга кришки акумулятора вище нуля, це означає, що корпус очистили погано.

    У середньому АКБ використовується 5-10 років, але якщо правильно за нею доглядати, цей строк можна значно збільшити. Отже, рекомендується кожний квартал перевіряти в ній напругу, рівень і щільність електроліту, проводити очищення батареї і її клем. Якщо акумулятор довго не використовується, його краще витягти і помістити в холодне місце.

    Деякі прості заходи можна проводити самостійно, але комплексні повинні робити спеціалісти. До того ж, автомобілі новітнього покоління мають складну систему управління через бортовий комп'ютер. Якщо його повністю відключити від живлення, запустити знову буде складно. Тому краще не ризикувати і дозволити вирішувати такі питання професіоналам.

    Сприяння в запуску може надати істотну допомогу розрядженому акумулятору. Але перед тим, як підключитися, з використанням переносних проводів, до іншого автомобілю, необхідно врахувати деякі моменти:

    Номінальна напруга акумуляторів повинно бути однаковим (наприклад, 12 В). Корпуси автомобілів не повинні стикатися. Після виключення всього електричного обладнання підключіть червону кабельну перемичку до позитивної клеми розрядженого акумулятора, а потім до позитивної клеми зарядженого акумулятора. Далі, підключіть чорний кабель до негативної клеми зарядженого акумулятора, після чого з'єднайте інший кінець з металевою поверхнею відсіку двигуна автомобіля з розрядженим акумулятором. Важливо: ніколи не підключайте кабель до негативної клеми розрядженого акумулятора - це може призвести до вибуху. Тільки після цього можна спробувати завести автомобіль.

    Якщо ви хочете подбати про акумулятор вашого автомобіля, не забувайте вимикати всі споживачі, коли залишаєте автомобіль. Перед тим як ставити автомобіль на тривалу стоянку, рекомендуємо взяти з нього акумулятор. Ще одна важлива порада: зберігайте акумулятор в прохолодному сухому місці, саме прохолодні умови є кращими для зберігання. Інші поради ви знайдете в нашому Посібнику з інформацією по акумуляторах.



  • Найдоступніші електрокари Європи

    Український ринок електрокарів помітно відстає від решти європейських держав за розмаїттям доступних моделей. Тому ми все ще вимушено орієнтуємось на пропозиції західноєвропейських дилерів.

    Електромобілі, безумовно, вже давно перейшли з розряду нішевого продукту для багатих ентузіастів у категорію масового транспорту. Електрокари продовжують дешевшати, з’являються новинки різних кузовних форматів та на будь-який гаманець. Зосередимось на моделях з оптимальним балансом ціна-якість, які можна купити в Європі цього року.

    Батарейні автомобілі дозволяють подорожувати в тиші, не потребують дорогого пального, не забруднюють атмосферу, часто не обкладаються податками, як звичайні машини, а в деяких країнах ще й обходяться дешевше ринкової вартості, завдяки державним субсидіям. Зважаючи на всі ці фактори, не дивно, що у всьому світі електрокари впевнено витісняють машини з ДВЗ.

    Розглянемо найбільш цікаві з економічної точки зору електрокари, що сьогодні доступні на європейському ринку – найближчому до українського покупця. Орієнтуємось на ціни електрокарів у Німеччині. Втім, деякі з цих машин, можна знайти і в салонах українських дилерів.

    Найдоступніші електромобілі 2020 року:

    1. Kia e-Niro. Від 35 290 євро


    За свої гроші e-Niro пропонує запас ходу у 370 кілометрів на одному заряді, а його характеристики та оснащення являють собою ідеальний баланс між продуктивністю та ціною.

    2. Volkswagen ID 3. Від 39 500 євро


    Електричний хетчбек ID 3 став одним з інструментів боротьби Volkswagen з сумнозвісним Дизельгейтом. Екологічно чистий хетчбек формату Golf відкрив нову сторінку в історії німецької марки, ставши першою моделлю з лінійки ID. Volkswagen забезпечив цю модель усім необхідним, аби зробити її масовою. 200-сильний електромотор, батарея на 58-77 кВт-год, запас ходу мінімум в 482 км і цінник базової версії (орієнтовний) у 39,5 тисяч євро повинні забезпечити ID 3 народну любов.

    3. Peugeot e-208. Від 30 450 євро


    Електричний 208-й з’явився у Peugeot досить несподівано – без традиційних анонсів і тізерів, причому новинка одразу стала доступна для замовлення. Суперміні з електричною силовою установкою на 136 сил та акумулятором на 50 кіловат-годин здатен долати на одному заряді до 340 кілометрів (WLTP) – на 10 кілометрів більше за співплатформений і технічно ідентичний Opel Corsa-e (від 29 900 євро). Європейські ціни стартують з відмітки 30 450 євро (топовий варіант – 36 600 євро), але виробник обіцяє пізніше включити в лінійку доступнішу версію e-208.

    4. Hyundai Kona Electric. Від 34 850 євро


    Один з довгожителів серед електричних компактів на європейському ринку, Kona Electric став першим батарейним кросовером з запасом ходу у 482 км і початковим цінником у 34 тисячі євро.

    5. Mini Electric. Від 32 500 євро


    Британська марка Mini почала готуватись до експансії в сегменті електрокарів вже давно, однак перший повноцінний самостійний електромобіль вивела на ринок лише цього року. Mini Electric пропонується виключно в тридверному кузові, з силовою установкою від BMW i3S, котра забезпечує хетчбеку потужність у 183 сил та автономний пробіг у 230 кілометрів.

    6. Kia Soul EV. Від 33 990 євро


    Міський кросовер Soul третього покоління Kia вирішила привезти в Європу в електро-форматі. Автомобіль оснащений тією ж силовою установкою, що й e-Niro, однак має трохи кращий запас ходу – до 450 кілометрів.

    7. Nissan Leaf. Від 36 800 євро


    Перше покоління Nissan Leaf стало справжнім світовим бестселлером серед електрокарів. Друга генерація моделі має усе, щоб Leaf залишив за собою лідерські позиції, якщо не в Топ-3, то хоча б у першій десятці електромобілів. Збільшений на 25% акумулятор забезпечує автономний пробіг у 270-330 кілометрів. Цифра, хоча й не вражаюча, цілком відповідає помірній вартості електричного хетчбека.

    8. Renault Zoe. Від 23 900 євро


    Французький сітікар є одним зі старожилів європейського ринку. Друге покоління моделі отримало акумулятор майже вдвічі більшої ємності, ніж у першого Zoe – на 41 кВт-год, проти 22 у попередника. Нова батарея дозволила збільшити запас ходу на одному заряді зі 150 до 240 кілометрів. А зі збільшеним акумулятором на 52 кВт-год запас ходу Zoe може сягати 395 кілометрів. При цьому, змінивши покоління, Zoe зберіг надзвичайно доступні цінники.

    9. Honda E. Від 33 850 євро


    Одна з найновіших моделей на ринку і водночас – одна з найтехнологічніших. Японський суперміні поступається суперникам за дуже важливою, якщо не головною, для електрокарів характеристикою – запасом ходу. Акумулятор на 35,5 кВт-год забезпечує хетчбеку автономний пробіг не більше 220 кілометрів. Цей недолік Honda E компенсує гарним оснащенням.

    10. BMW i3. Від 34 950 євро


    Електродвигун потужністю 168 к.с. (181 к.с. для i3S) пропонує максимальний крутний момент при “нульових обертах”. Акумулятор на 42,2 кВт-год забезпечує німецькому хетчбеку запас ходу на одному заряді понад 245 км. В Україні все ще доступні для замовлення версії i3 REX з компактним ДВЗ, котрий працює, як електрогенератор для збільшення дальності пробігу.

    Джерело:auto.24tv.ua


  • Карантин 2020

    Карантин 2020: правила і обмеження для автомобілістів / Gettyimages

    Що можна і чого не слід робити власникам легкових автомобілів під час карантину.

    Кабінет Міністрів України постановою № 255 від 02 квітня 2020 р. встановив значні обмеження для громадян України у зв’язку з каратинтином, який продовжиться до 24 квітня. Однак нинішнім та майбутнім власникам легкових автомобілів поталнило: у них обмежень найменше.

    Що заборонено і що дозволено робити під час карантину автомобілістам:

    Дозволено

    • Їздити на своєму автомобілі. Причому не тільки Україною, але й за кордон, щоправда через обмежену кількість пунктів пропуску. Втім, по всій території України на межах областей та при в’їзді до великих населених пунктів або тих, які визнані джерелами інфікування, в'їзд обмежено чи заборонено. Карту таких міст і сіл можна побачити тут.
    • Перевозити в легковому авто пасажирів (якщо в сім’ї є діти до 14 років, то кількість людей в машині обмежена технічними харатертестиками авто, але це має бути саме легковий автомобіль, в якому не буває більше 9 місць разом з водійським). В поставнові нечіко вказано, чи може в авто знаходитись більше двох осіб, тому різні поліцейські трактують цю норму по-різному.
    • Перебувати в автомобілі без маски. Власне авто – не громадське місце, тож хоч тут вільно дихайте без “намордника”
    • Заправляти своє авто на АЗС
    • Пити каву чи їсти на АЗС. Більшість АЗС ввели особливі мірі перестороги.
    • Забирати їжу на пунктах видачі (наприклад, “Макдрайві”)
    • Мити та ремонтувати своє авто самостійно
    • Ремонтувати своє авто на СТО, віддавати його на сервіс
    • Купувати нові автомобілі та автозапчастини
    • Реєструвати нове авто онлайн
    • Замінити онлайн посвідчення водія (в деяких випадках)
    • Брати авто в оренду
    • Сертифікувати транспортний засіб чи ГБО
    • Застрахувати своє авто чи оформити документи для відшкодування при страховому випадку (найчастіше онлайн)

    Заборонено:

    Як видно, в умовах карантину володіти власним легковим автомобілем вигідно – з ним фактично нема обмежень у пересуванні та деяких роботах, пов’язаним з його обслуговуванням чи купівлею.

    Щоправда, багато юристів вважають постанову №255 неконституційною, тому що вона порушує базові свободи громадан. Але поліція активно взялася її виконувати і накладати штрафи ще до 6 квітня, коли вона почала діяти.

    Джерело: auto.24tv.ua