Корисна інформація
Гарантія
Гарантія діє лише на товари куплені в магазинах мережі «AutoPartner», а також в інтернет магазині autopartner.in.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина «AutoPartner». У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон та чек протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
- відсутності товарного чека;
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Умови розгляду гарантійних претензій:
- покупець надає документ згідно якого був придбаний товар;
- покупець надає дефектний Товар та наступні документи: акт виконаних робіт (замовлення-наряд) та акт рекламації;
У разі задоволення гарантійної претензії Продавець в строк згідно діючого законодавства України надає Товар на заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.