+38 067 240 4300

Автотовари

Львів, вул.Перфецького, 2а +38 067 447 4899 Львів, пр. Червоної Калини, 35в +38 098 240 4300

СТО

Львів, вул. Полтвяна, 38а +38 098 020 1000
Кошик (0)
Каталоги Акумулятори Мастила та технічні рідини Аксесуари Автохімія Автошини Інструменти
Головна Корисна інформація

Корисна інформація

Гарантія

Гарантія діє лише на товари куплені в магазинах мережі «AutoPartner», а також в інтернет магазині autopartner.in.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина «AutoPartner». У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон та чек протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:

  • відсутності товарного чека;
  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Умови розгляду гарантійних претензій:

  • покупець надає документ згідно якого був придбаний товар;
  • покупець надає дефектний Товар та наступні документи: акт виконаних робіт (замовлення-наряд) та акт рекламації;

У разі задоволення гарантійної претензії Продавець в строк згідно діючого законодавства України надає Товар на заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.